contact@zargreen.com

026-43212000

حضور درخشان شرکت زرگرین زیر مجموعه گروه صنعتی پژوهشی زر در نمایشگاه خرما شیراز

حضور درخشان شرکت زرگرین زیر مجموعه گروه صنعتی پژوهشی زر در نمایشگاه خرما شیراز

شرکت زرگرین با محصولات خود در ششمین نمایشگاه بین المللی خرما، بسته بندی و صنایع وابسته که در شیراز در حال برگزاری است حضوری درخشان دارد.

بنابر گزارش روابط عمومی گروه زر، شرکت زرگرین در این نمایشگاه با کود مایع آلی مناسب نخل خرما که طبق نیازهای این درخت و بر اساس شرایط آب و هوایی سرزمینی طراحی شده، حضور بهم رسانده است.

از مزایای این کود افزایش جذب عناصر غذایی در خاک های شور و آهکی، افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی، حفظ کیفیت محصول، بهبود رنگ و طعم میوه، جلوگیری از ریزش میوه و افزایش اندازه محصول است.
کودهای زرگرین حاوی مقادیر قابل قبولی از اسیدهای آمینه هستند که نخستین بار در ایران بر پایه غلات و سلولهای بنیادی تولید شده و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است.
کودهای زرگرین تاییدیه معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا در سوئیس را دارد و به کشورهای مختلف صادر می شود.

استان فارس امسال با حدود 37 هزار هکتار نخلستان و با تولید 331 هزار و 500 تن خرما رتبه اول کشور را کسب کرده است و از لحاظ سطح زیرکشت نیز در رتبه دوم کشور قرار دارد.

شرکت زرگرین در ششمین نمایشگاه بین المللی خرما 4 تا 7 بهمن ماه ساعت 16 تا 21 در غرفه A19 سالن بهار نمایشگاه های بین المللی استان فارس آماده پذیرایی از علاقمندان است.